Monday, December 15, 2008

the most sadness,badness dlm hidup...

kereta kancil yg selalu aku bwk,aku tunggang telah hilang pada 14/12/08..betapa sedih,remuk,pedih,sakit hati,jiwa n dada aku..hnya Tuhan yg tahu..
disebabkan pencurik yg mncurik 2,aku xda transport nk brgerak,sem dpn aku xtao cmne nk g klas,mnyusahkan mumy n papa aku,rse brslh pda abg sepupu aku,abg ija(mntk maaf sgt2)..
nthlh..bak kate polis yg mnjdi pgawai siasatn,pnjht ader dmna2 n xmeriahlh kalo kwsn gombak xda kes hilang keta(siyut btl polis nih)..hehe..nsib keta aku yg hilang,bkn keta mumy aku,papa aku,abg spupu aku sbb dorg lbih mmrlukn kndrn..
tp,ader sorg spupu aku nsiht(abg suriah) die kate mngkn ader sbb Allah tarik balik nikmat yg ade dpn mata..kita xtahu jln yg Allah pilih utk kita..urm..sedih beb!!!!stu ari aku mnangis bngkk mata..mngis pn xgne..so,skrg aku kna pkir utk sem dpn..huhu..blm mula lg dh ade dugaan n cbrn yg aku kna pikul..
so,klo nikmat dh ade dpn mata jgnlh kita lalai n leka serta alpa kpdNYA krn bila2 masa je DIA,Allah Taala boleh tarik balik,,adios..ckuplh..aku xnk mnyushkn mak bapak aku lg n biarlh aku sush sorg..sbg kngn..kunci kereta kancil 850 EZ, WHW 1882,brwrna bronze ni je yg tnggl..hukhukhuk..

2 comments:

  1. oit... Soe... senyap ajor... dakdek post baru ker...? ehehehe...

    ReplyDelete
  2. sebaek jmpe blk an..??

    ReplyDelete